Spis treści

Jak się zarejestrować?

Aby zarejestrować się na Butik.pl wystarczy kliknąć w przycisk „Zaloguj się” widoczny w prawym górnym rogu strony, następnie pod formularzem logowania pod przyciskiem “Zaloguj się” należy wybrać opcję „Zarejestruj się”. Kliknij w przycisk “Zarejestruj się” i uzupełnij formularz rejestracyjny.

Jak zostać influencerem?

Jeśli prowadzisz konto na Instagramie, publikujesz na nim stylizacje i masz min. 3k obserwatorów, zarejestruj się na Butik.pl, a następnie w panelu klienta kliknij zakładkę "Influencer". Tam uzupełnij wniosek o konto Influencera i wyślij go do nas. Po zaakceptowaniu wniosku, możesz rozpocząć dodawanie swoich stylizacji na Butik.pl oraz tworzenie własnego butiku, za pośrednictwem którego będziesz zarabiać. Możesz też użyć bezpośredniego linku do formularza rejestracji konta Influencera klikając tutaj: https://butik.pl/influencer-wniosek

Jak założyć sklep i zarabiać na Butik.pl?

Aby dołączyć do Butik.pl jako profesjonalny Sprzedawca, musisz mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą. Jeśli posiadasz działalność gospodarczą uzupełnij formularz rejestracyjny (wniosek o konto sprzedawcy), dostępny tutaj: https://butik.pl/merchant-wniosek. Po zaakceptowaniu Twojego wniosku otrzymasz informację na podany podczas rejestracji adres e-mail wraz z instrukcją obsługi panelu sprzedawcy. Następnie możesz rozpocząć integrację oferty. Jeśli posiadasz plik XML (google shopping lub ceneo), chętnie pomożemy z integracją. Mamy też gotowe rozwiązania dla sklepów na oprogramowaniu IdoSell (dawniej IAI-shop), Woocommerce oraz platformy Baselinker.

Jak zamawiać?

Najpierw znajdź interesujący Cię produkt. Następnie kliknij przycisk “Do koszyka” i przejdź do swojego koszyka klikając w ikonę koszyka zakupowego widoczną w prawym górnym rogu strony. Sprawdź, czy wszystko się zgadza i kliknij przycisk “Przejdź do kasy”. Zamówienie możesz złożyć jako gość lub zalogować się (jeśli nie masz konta na Butik.pl, w procesie składania zamówienia, możesz je założyć). Uzupełnij dane, wybierz sposób dostawy i przejdź do płatności. Po prawidłowym złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Koszty, czas i formy dostawy.

Koszty i czas dostawy zostały zdefiniowane przez poszczególnych sprzedawców kształtują się w zakresie od 9,00 zł do 19,00 zł. Koszt dostawy zdefiniowany przez sprzedawcę jest widoczny w koszyku podczas składania zamówienia. Czas dostawy także zależy od sprzedawcy. Na czas dostawy składa się proces przyjęcia zamówienia, pakowania i wysyłki towaru oraz czas dostawy towaru przez firmę kurierską. Zwykle wysyłka odbywa się w ciągu 24h, a przesyłki nadawane są kurierem lub Pocztą Polską. Aby mieć pewność jak szybko i w jaki sposób dotrze do Ciebie przesyłka, sprawdź informacje o dostawie na profilu wybranego sprzedawcy.

Formy płatności.

Płatności na Butik.pl odbywają się za pośrednictwem zaufanego operatora płatności elektronicznych - firmy Przelewy24.pl. Dzięki integracji z systemem Przelewy24 możesz skorzystać ze wszystkich popularnych form płatności oferowanych przez większość banków. W ramach Przelewy24 możesz zapłacić też BLIK-iem, kartą płatniczą oraz tradycyjnym przelewem bankowym. Ponadto istnieje możliwość wybrania płatności przy odbiorze (jeśli sprzedawca udostępnia taką opcję). W przypadku wyboru tej formy płatności za zamówienie zapłacisz  przy odbiorze przesyłki - u listonosza lub kuriera.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Do każdego zamówienia powinien być wystawiony paragon lub na życzenie faktura VAT. Jednocześnie nie każdy sprzedawca Butik.pl jest płatnikiem VAT, zatem przed zakupem najlepiej wysłać do konkretnego sprzedawcy pytanie, czy wystawia on fakturę VAT czy wyłącznie rachunek lub paragon.

Jak wystawiać opinię?

Aby dodać opinię, należy na stronie konkretnego produktu kliknąć zakładkę “PODZIEL SIĘ” (widoczna pod głównym zdjęciem), a następnie przycisk “Dodaj opinię” - po jego kliknięciu pojawi się formularz do wystawienia opinii. Opinię należy zatwierdzić klikając w przycisk “Wyślij”.

jak dodać opinię na butik.pl

jak dodać opinię - FAQ Butik.pl

Jak zwrócić towar lub złożyć reklamację?

Sprzedawca, u którego zostało złożone zamówienie, posiada na swoim profilu , informacje dotyczące zwrotów i reklamacji - zakładka “Zasady zwrotów i reklamacji”. Jeśli informacje zamieszone w tym miejscu nie są wystarczające wystarczy wysłać do konkretnego sklepu wiadomośc z pytaniem o procedurę zwrotu lub wymiany towaru.

Jak anulować zamówienie?

Transakcje zawierane na Butik.pl są wiążące. Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą, u którego zostało złożone zamówienie. Możesz wysłać wiadomość z poziomu zamówienia.

Czy zakupy i płatności są bezpieczne?

Tak, zakupy i płatności są bezpieczne. Współpracujemy tylko ze sklepami, które mają zarejestrowaną działalność, a płatności odbywają się za pośrednictwem zaufanego operatora płatności elektronicznych Przelewy24.pl. Ponadto, Butik.pl wykorzystuje szyfrowanie SSL, które chroni Twoje dane osobowe przed osobami trzecimi.

Jak korzystać z listy życzeń?

Lista życzeń to miejsce, w którym zapisywane są rzeczy, które chciałabyś mieć w swojej szafie. Na stronie oferty wystarczy kliknąć w serduszko, by produkt został zapisany na liście. Listę możesz udostępnić znajomym lub wykorzystać w przyszłości do złożenia kolejnych zamówień.

Dlaczego zamówienie jest podzielone na kilka przesyłek?

Butik.pl to Twoje ulubione sklepy odzieżowe w jednym miejscu. W ramach jednego koszyka możesz złożyć zamówienie u wielu profesjonalnych sprzedawców zarejestrowanych na Butik.pl   W przypadku zamówienia produktów od kilku sprzedawców otrzymasz osobne potwierdzenie zamówienia oraz kilka przesyłek po jednej od każdego sprzedawcy.