Aktywne filtry
- Sprzedawca: marlet
O sprzedającym
z naszych produktów jest naszą misją! Dlatego też, dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, zgodne z trendami i wygodne. Olśniewajcie lookiem!
Zasady zwrotów i reklamacji
Proces składania reklamacji
W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
MARLET Martyna Balcerak
ul. Konopnickiej 19
96-200 Rawa Mazowiecka
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na maila: [email protected] lub na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
MARLET Martyna Balcerak
ul. Konopnickiej 19
96-200 Rawa Mazowiecka
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Dostawa i płatność
W momencie wysłania zamówienia jego status zmieni się na „Wysłane”. Potwierdzenie zmiany statusu zostanie wysłane na skrzynkę mailową.
- Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.
- Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi 1-3 dni roboczych. Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez firmę kurierską GLS (ok.1-2 dni)
- Za ewentualne opóźnienia w dostawie odpowiada firma kurierska.
- W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj-> Zwroty i reklamacje
- Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Wysłane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania numeru nadawczego przesyłki.
Wysyłka kurierem GLS - 15 zł
Wysyłka kurierem GLS za pobraniem - 18,50 zł
Przy złożeniu zamówienia na KWOTĘ powyżej 300 zł obowiązuje darmowa dostawa na terenie całego kraju!