O sprzedającym

KIM JESTEŚMY

Nasza firma rozwija się w bardzo szybkim tempie, bo od 2006r , aż do dnia dzisiejszego stale powiększamy nasze możliwości z wielką precyzją, trzymając się planów rozwoju, które to pozwalają nam dziś na wdrożenie nowego , świeżego dla nas produktu, ściśle powiązanego z dotychczasową naszą ofertą.

Biżuteria i odzież , główne nasze produkty nie mogą istnieć bez tego trzeciego elementu, na który zdecydowaliśmy się w ramach rozwoju i zgodnie z naszą marką, która jest

spełnianie kobiecych marzeń o pięknej, unikatowej biżuterii i odzieży damskiej.

Mamy świadomość, że odzież i biżuteria, które się wzajemnie uzupełniają, nie mogą istnieć bez zmysłowego zapachu, bez nuty zachwytu, którą daje perfum.

Jako, ze dużą wagę przywiązujemy do jakości naszych towarów, ze szczególną uwagą pracujemy nad naszą nowa ofertą, którą jest produkcja perfum dedykowanych, gdzie klient ma swobodę w doborze komponentów, opakowań i sposobu dostarczenia.

Jesteśmy pewni, że nasza praca będzie efektem zadowolenia każdego naszego klienta, ponieważ dobra współpraca jest nieodzownym elementem udanego biznesu.

Życzymy Wszystkim udanych wyborów i zadowolenia.

Dlaczego właśnie My:

< ponieważ dostarczamy jakościowe produkty objęte gwarancją
< ponieważ stawiamy na elegancję i poczucie dobrego smaku przy wyborze oferowanych produktów
< ponieważ nasi Klienci są dla nas najważniejsi
< ponieważ jesteśmy terminowi i zawsze dotrzymujemy słowa oraz tego co zostało napisane w ofercie
< ponieważ nasze produkty są identyczna jak na zdjęciach, nie robimy nieprzyjemnych niespodzianek
< ponieważ naszym atutem jest zapewnienie wysokiej jakości wyrobów w niezwykle atrakcyjnych cenach
< ponieważ ofertę biżuterii aktualizujemy co tydzień i dostosowujemy ją do aktualnych trendów
< ponieważ zmieniające się potrzeby naszych Klientek są przez nas cały czas analizowane.

ZAUFAJ NAM

WYBÓR POZOSTAWIAMY TOBIE :)

 

  • Zapraszamy Państwa na zakupy hurtowe do sklepów stacjonarnych:
  • 1a) Marco Diamanti "C.H.PTAK"
    Hala G, aleja 7, stoisko Z 22 narożne
    ul. Rzemieślnicza 35
    95-030 Rzgów
  • 1b) "CENTRUM HURTOWE PTAK"
    Hala B, stoisko 137
    ul. Rzemieślnicza 35
    95-030 Rzgów
  • 2) "CENTRUM HURTOWE WÓLKA KOSOWSKA"
    EACC - Hala 1, BOX B4, narożne
    ul. Nadrzeczna 7a
    05-552 Wólka Kosowska
  • 3) ROSJA - CENTRUM HURTOWE - "Rostov nad Donem"
    Box-839
    tel. 8 908 188 69 88
  • 4) SŁOWACJA - 02 801 Trstena
    Dukelských hrdinov 395/50
    ICO: 4575763
    tel. 0917 448 914
    marcodiamanti.sk
  • 5) CZECHY - Już Wkrótce -

W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Zasady zwrotów i reklamacji

ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 10.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1.1. pisemnie na adres: Marco Diamanti, C.H. „PTAK” Hala G, al. 7 box Z22 ul. Rzemieślnicza 35; 95-030 Rzgów 1.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] 1.2.Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1.2.1.dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 1.2.2.dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 1.3.W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 1.4.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 1.5. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: Marco Diamanti, C.H. „PTAK” Hala G al. 7 box Z22 ul. Rzemieślnicza 35; 95-030 Rzgów 1.6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 1.7. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1.7.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 1.7.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 1.7.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 1.8.Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1.8.1.(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są ZAPISANE na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.      WAŻNE ! /Podstawą do zwrotu jest protokół przyjęcia towaru/ wzór - KLIKNIJ <-- tutaj