Twój styl z neta! 
💌 Zapisz się do newslettera i odbierz rabat na pierwsze zakupy 🎁
Tag us •--» @wnetubranie.pl  #wnetgirl 🥰 #wnetubranie 
⠀

wnetubranie.pl

  • Posty: 764
  • 2286 obserwujących
  • Obserwowani: 835

Oferta www.wnetubranie.pl

O sprzedającym

Sklep wNETubranie to stylowe kreacje dla kobiet zarówno na co dzień, jak i na wyjątkowe okazje.
Do każdego podchodzimy indywidualnie i dbamy o jakość kontaktu od początku, aż do realizacji zakupu.
Czuwamy aby sklep internetowy był funkcjonalny i użyteczny, a korzystanie z niego sprawiało
satysfakcję i przyjemność. 

Gwarantujemy szybką realizację zamówień i wysyłek. Zapewniamy profesjonalną i kulturalną obsługę
oraz miły kontakt. Służymy pomocą w doborze stylizacji ubioru i obuwia. Doradzamy jak za pomocą
dodatków ożywić każdą kreację.

Zasady zwrotów i reklamacji


PRAWA KONSUMENTA

Klient ma prawo odstąpić od umowy kupna/sprzedaży zawartej w sklepie www.wnetubranie.pl produktów w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania jakiejkolwiek przyczyny, na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

Adres do wysyłki:

wnetubranie
34-650 Tymbark 55

W celu dokonania zwrotuwymianyreklamacji możesz skorzystać z uniwersalnego formularza w formacie PDF:
 Formularz wNETubranie Zwrot_Wymiana_Reklamacja

 



1. ZWROT TOWARU (odstąpienie od umowy).

Spakuj towar oraz wypełnij formularz. Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki. Do paczki z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i zwracanym produktem dołącz także paragon lub fakturę.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Dokonanie Zwrotu jest możliwe tylko w przypadku, gdy towar jest w stanie nienoszącym cech używania. 

Zwrot środków nastąpi nie później niż do 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot kosztów za zakupiony towar realizowany jest przelewem na numer konta wskazany w formularzu. 



2. WYMIANA TOWARU

Wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego, niezależnego zamówienia.

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu towaru. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności przelewem) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze) -  więcej informacji znajdziesz w Formy płatności.



3. REKLAMACJA TOWARU

W przypadku reklamacji wypełnij formularz odstąpienia od umowy i dołącz go do przesyłki. Zaznacz na nim, że reklamujesz towar oraz wskaż powód reklamacji. 

Po rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi do 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (reklamacji towaru). Zwrot kosztów realizowany jest przelewem na numer konta wskazany w formularzu. 

W razie wątpliwości podajemy link do artykułów dot. Twoich praw jako konsumenta: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/

Dostawa i płatność

CZAS DOSTAWY

Każdy towar w przypadku płatności online wysyłamy natychmiast po zaksięgowaniu środków na koncie.
Przesyłki dostarcza firma kurierska InPost. W przypadku odbioru osobistego zapraszamy do stacjonarnego sklepu w Tymbarku /Dom Towarowy/ po opłaceniu zakupów online.
         

wnetubranie
Tymbark 55 /I-piętro/
34-650 Tymbark
 

 
KOSZT DOSTAWY

Jedna paczka = Jeden koszt dostawy /bez względu na wagę paczki/.
 
 

 
9,99 zł - przelew na konto - online/tradycyjny
17,99 zł - za pobraniem /płatne przy odbiorze/ 



 

14,99 zł - przelew na konto - online/tradycyjny
19,99 zł - za pobraniem /płatne przy odbiorze/