wantshop.pl

wantshop.pl

  • Odsłon: 132

Oferta wantshop.pl

O sprzedającym

Witamy w naszym sklepie internetowym wantshop.pl ! U nas znajdziesz najmodniejsze i nowoczesne ubrania.  Naszym celem jest zadowolenie i satysfakcja klienta. Aby sprostać tym wymaganiom z dnia na dzień poszerzamy nasz asortyment o ubrania z najnowszych kolekcji. Dajemy naszym klientom możliwość kupowania ubrań w najniższych cenach, zapewniając najlepszą jakość i obsługę.

Zasady zwrotów i reklamacji

Zwrot

Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej osoby prywatne mają prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia.

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Art. 12 ustawy o prawie konsumenta z 30 maja 2014 r w przypadku odstąpienia od umowy kupujący pokrywa koszt opakowania, zabezpieczenia oraz nadania przedmiotu do sprzedawcy. Paczkomaty 24/7 nie obejmują darmowego zwrotu. W tym przypadku, także kupujący pokrywa wszelkie koszta związane ze zwrotem.

ZWROTOWI NIE PODLEGA:

- Towar zamówiony na firmę, na który otrzymali Państwo fakturę VAT.

WARUNKI ZWROTU:

- Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczni do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

- Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (np. paragon) oraz formularz odstąpienia od umowy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy: - w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu nie ma możliwości zwrotu towaru.

Zwracany towar należy wysłać w odpowiednio przygotowanym zabezpieczeniu, co uchroni przed wszelkimi uszkodzeniami, pęknięciami i stłuczeniami. Nieprawidłowo zabezpieczony towar prowadzi w konsekwencji do obniżenia jego wartości. 

Ze względów higienicznych Sprzedający nie przyjmuje zwrotu kosmetyków użytych, sprawdzonych, bez fabrycznych zabezpieczeń.

Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, z całym kompletem metek. Zwracamy się z prośbą o dołączenie paragonu oraz formularza odstąpienia od umowy. Zawarty w przesyłce formularz oraz paragon usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.

Adres na jaki należy odesłać przesyłkę:

HRANAT DIANA,UL. BAJECZNA 18/3.31-566. KRAKÓW.

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ust.  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną

przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2014, poz. 827) odstępuję  od umowy zawartej w serwisie allegro/sklepie internetowym odsyłam następujące rzeczy:

..................................................................................... (tu proszę podać symbole rzeczy np P726, czy P18 itp.) zawartej dnia ................................ (data zakupu).

Proszę o zwrot kwoty ............................................... zł na konto nr ...........................................................................................................................................

Zwracam, towar ze względu na ..................................................................................................................................................................................................

Moje dane osobowe: .................................................................................................................................................................................................................

Nazwa sklepu internetowego:

Państwa numer zamówienia .......................................................................................

Z uwagi na korzyść klienta towar należy odesłać na Poczcie Polskiej listem poleconym ekonomicznym. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki. Dbamy o to, aby Klient nie poniósł zbyt wysokich kosztów zwrotu towaru, a także aby przesyłka była ewidencjonowana w systemie Poczty Polskiej. W przypadku, gdy przesyłka zaginie istnieje możliwość jej reklamacji.

Tym samym informujemy Państwa, że paczki odsyłane do nas za pobraniem nie będą odbierane.

Dostawa i płatność

Rozumiemy, że nasi klienci oczekują od nas szybkiej wysyłki, dlatego robimy wszystko aby przesyłki wychodziły od nas w ciągu maksymalnie 1-2 dni od zaksięgowania wpłaty. Niemal zawsze jednak trwa to do 24 godzin. 

Zamówienia wysyłane Pocztą Polską, w większości przypadków docierają ciągu 4 dni od nadania. Wyjątkiem może być zwiększone natężenie pracy poczty - na przykład okres przedświąteczny lub nieobecność adresata. W przypadku nieobecności adresata zostanie wystawione awizo i paczka będzie czekała do odbioru w rejonowym urzędzie pocztowym przez 14 dni. Jeśli w ciągu 7 dni nie zostanie odebrana, wystawione będzie awizo powtórne, a po kolejnych 7 dniach nieodebrania przesyłki, wróci ona do nadawcy.

Zamówienia powyżej 150zł po wpłacie na konto - darmowa wysyłka 

Poczta Polska

Po wpłacie na konto – 10zł

Przesyłka za pobraniem – 17zł

 

Paczka w Ruchu

Po wpłacie na konto – 8,50 zł

Przesyłka za pobraniem – 11zł