Wspieramy polskich producentów 🇵🇱
Najlepsza jakość 💥
Obserwuj nas i bądź na bieżąco❗️
Zapraszamy na zakupy 🛍

marlet_pl

  • Posty: 113
  • 3569 obserwujących
  • Obserwowani: 3601

O sprzedającym

„Zawsze ubieraj się tak, jakbyś szła na spotkanie ze swoim największym wrogiem” - Kimora LeeSimmons.
 
Tak, #MarletGirls, bo która z nas nie lubi wyglądać pięknie?
Po to właśnie tu jesteśmy, aby pomóc Wam czuć się dobrze na co dzień i od święta, dla siebie, dla uśmiechu, lepszego humoru i pewności siebie. Naszym celem jest, aby każda z Was na swój własny sposób wydobyła swoje wewnętrzne piękno. Wasz uśmiech na twarzy i zadowolenie
z naszych produktów jest naszą misją! Dlatego też, dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, zgodne z trendami i wygodne. Olśniewajcie lookiem!

Zasady zwrotów i reklamacji

Proces składania reklamacji

W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


MARLET Martyna Balcerak
ul. Konopnickiej 19
96-200 Rawa Mazowiecka

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na maila: [email protected]shop.pl lub na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

MARLET Martyna Balcerak
ul. Konopnickiej 19
96-200 Rawa Mazowiecka

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Dostawa i płatność

W momencie wysłania zamówienia jego status zmieni się na „Wysłane”. Potwierdzenie zmiany statusu zostanie wysłane na skrzynkę mailową.

  1. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.
  2. Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi 1-3 dni roboczych. Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez firmę kurierską GLS (ok.1-2 dni)
  3. Za ewentualne opóźnienia w dostawie odpowiada firma kurierska.
  4. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj-> Zwroty i reklamacje
  5. Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Wysłane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania numeru nadawczego przesyłki.

Wysyłka kurierem GLS - 15 zł

Wysyłka kurierem GLS za pobraniem - 18,50 zł

Przy złożeniu zamówienia na KWOTĘ powyżej 300 zł obowiązuje darmowa dostawa na terenie całego kraju!