4freedom

4freedom

  • Odsłon: 281

Zasady zwrotów i reklamacji

Zwroty

 

Towar zwracany powinien być w takim samym stanie jak nowy towar dostarczony.

Z doczepioną metką, czysty, niepognieciony.

Towar zwracany w określonym terminie 14 dni NIE POWINIEN nosić śladów użytkowania !

Towar MUSI mieć doczepioną metkę. MUSI być czysty, bez widocznych śladów noszenia, użytkowania.

Jeżeli zwracany towar będzie brudny (zakurzony,zaplamiony) będą wyczuwalne perfumy, będą widoczne inne ślady użytkowania, np zagniecenia, które występują i są naturalnym procesem siadania, siedzenia i noszenia, to taki Towar NIE BĘDZIE PRZYJMOWANY jako Zwrot.

Reklamacje 

Podstawą do reklamacji jest dokument zakupu towaru. 

Reklamację należy zgłosić mailem [email protected]  

Towar wadliwy zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, sklep zgodnie z życzeniem Klienta zwróci równowartość produktu, obniży cenę lub zaoferuje inny towar. 

Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia oraz zakres działań, których wykonania Użytkownik oczekuje od firmy. Warunkiem uwzględnienia przez Sprzedawcę reklamacji jest posiadanie przez produkt wady fizycznej lub prawnej, a w przypadku, jeżeli kupującym jest konsument niezgodność towaru z umową. 

Dostarczenie towaru reklamowanego na adres: 4freedom Sylwia Kubicka Zalesie 34A 05-332 Siennica (chyba, że będzie inny ustalony adres wysyłki) wraz z dokumentem reklamacji i dowodem zakupu.

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. 

Sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mailowym [email protected]

Dostawa i płatność

Dostawa:

Zazwyczaj jest towar wysyłany następnego dnia roboczego. 

Zdarzają się sytuacje że towar jest wysyłany w przeciągu od 3 do 6 dni roboczych ze względu na doszycie towaru. 

Płatności:

Paczkomat 11zł 

Przesyłka kurierska 15zł 

Przesyłka kurierska pobraniowa 20zł